PADDLEBOARD Heartbeat 11

Kód: 2093
VO Sleva
Značka: YellowV
24 477 Kč
Na objednávku (1 ks)

Detailní informace

Detailní popis produktu

PADDLEBOARD Heartbeat 11

Atlet.

Sportovní tourer naší řady nafukovacích paddleboardů. Váš společník při prozkoumávání okolí a rozšiřování obzorů. Heartbeat 11 iSUP je dostatečně rychlý, aby absolvoval velké vzdálenosti bez větší námahy, a přesto velmi stabilní, takže si můžete bezpečně vzít na palubu batoh či dokonce i svého domácího mazlíčka. Díky této extrémní stabilitě je vhodný jak pro začátečníky, tak pro středně pokročilé uživatele. Heartbeat 11 je vybaven síťkou na zavazadla pro zajištění vašich věcí, několika držadly pro snadnou přepravu a nafouknutí a D-kroužky pro zajištění na břehu řeky či k vaší lodi. S hmotností pouhých 11,5 kg se tento paddleboard dá přirovnat k velké, pevné desce. Pokud je paddleboard správně nafouknut, lze jej použít i pro surfování na vlnách! Stabilita tří odnímatelných ploutví je bezkonkurenční. Platforma je vyrovbena z 5 mm EVA pěny, která poskytuje perfektní přilnavost a pohodlí. Prošívané, 1,5 mm tenké PVC je vysoce odolné a garantuje extrémní výdrž. Vysoce obratný, stabilní a rychlý; paddleboard Heartbeat 11 SUP přinese mnoho let zábavy na vodě.

Balení obsahuje: SUP, 2v1 pádlo, pumpa, přenosná taška, sada na opravu, popruh, vodotěsné pouzdro na mobilní telefon, ručník YellowV, herní sada

O hře:

Člověče, nezlob se trochu jinak … s hracími kartami. Tato hra je variací známé „křížové a kruhové hry“, která existuje již po staletí, kombinuje pravidla jednoduchých deskových her založených na kostkách se strategií, kde máte k dispozici více tahů. I když (jako v každé hře) je tato hra primárně založena o štěstí, jde především hlavně i o taktiku, důvtip a chuť otravovat soupeře …

Cíl hry:
Tuto hru lze hrát buď se 2 nebo 4 hráči, ale pravidla jsou v zásadě stejná (výjimky pro 2 hráče jsou uvedeny samostatně). Cílem hry je přesunout všechny 4 figurky z výchozího pole na domovskou základnu, tzv. domečku, pomocí běžných hracích karet. Je nutné si uvědomit, že potřebujete přesný počet polí, abyste se dostali do domečku, a musíte vyplnit domeček odshora dolů. Figurky se mohou pohybovat v rámci domečku, ale nesmí přeskakovat jiné figurky v rámci domečku.

Založení karet:
Musíte použít kompletní balíček karet, s výjimkou žolíků.
1. kolo: po 5 kartách, 2. kolo po 4 kartách. 3. kolo po 4 kartách. Po třetím kole rozdává další hráč.

Základní hodnota karty:
Eso – Buďto přesuňte figurku, která je již v oběhu o 1 políčko, nebo ji dejte z výchozího domečku na start, abyste ji dostali na hrací plochu.
Král – Můžete vložit figurku na hrací pole.
Královna – Posuňte figurku o 12 políček.
Jack – Vyměňte 2 figurky, které jsou na hrací ploše (ale ne v domečku). Tento tah je povinný, nicméně pokud jsou na hrací desce méně než 2 různé barevné figurky, tuto kartu nelze hrát
10 – Přesuňte figurku o 10 polí.
9 – Přesuňte figurku o 9 polí.
8 – Přesuňte figurku o 8 polí.
7 – Posuňte 2 figurky celkem o 7 polí (např. Jedna figurka 4, druhá 3). Pokud na hrací desce nejsou 2 figurky, pak tuto kartu nemůžete použít
6 – Přesuňte figurku o 6 polí.
5 – Přesuňte figurku o 5 polí.
4 – Pohybujte figurkami o 4 políčka, ale vždy ZPĚT (pokud je figurka na startu, je povoleno jít zpět a v dalším tahu vstoupit do domečku. Pokud se figurka již přesunula ze startu, je stále povoleno jít za startovní pozici, ale nemůže vstoupit do domečku, aniž by provedla kompletní kolo)
3 – Přesuňte figurku o 3 pole.
2 – Přesuňte figurku o 2 pole.

Hra:
Na začátku hry první hráč položí jednu kartu, která je viditelná pro všechny, a pohybuje svou figurkou podle hodnoty karty (viz hodnoty karty), pak další hráč (ve směru hodinových ručiček) udělá totéž. Pokud hráčova sada karet neumožňuje start nebo tah, pro aktuální kolo vypadává a musí položit všechny zbývající karty. Kolo je dokončeno, jakmile jsou položeny všechny karty. V každém dalším kole začíná jiný hráč.
Figurka může být umístěna do startovního bodu buďto králem, nebo esem. Když je figurka přesunuta z domečku na startovní pozici, je „chráněna“. Figurky, které jsou na startu, nelze vyměnit, vyhodit nebo kolem nich dokonce projít. Pokud je hráč blokován proti jakémukoli pohybu soupeřem na startovní pozici, je aktuální kolo mimo a musí položit všechny své zbývající karty
Pokud figurka dorazí na pozici obsazenou jinou figurkou, musí tuto figurku odebrat z hrací plochy a vrátit ji do výchozí řady, to nicméně platí také pro vlastní figurky! Předbíhání další figurky je vždy povoleno – s výjimkou domečku nebo pokud je figurka na svém startu. Hráči jsou povinni přesunout své figurky o kompletní počet kroků určených hodnotou karty (buďte opatrní, když se snažíte dostat do svého cílového domečku) – pokud hodnota karty přesahuje počet nezbytných políček, je třeba zahájit další kolo na hrací ploše!

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole: